31 aug 2013

Welkom op mylifestyle-shii!

Hoi allemaal!

Ik ben Shivani en ik kom uit Suriname. Ik ben 15 jaar en zit in het eerste jaar van het lyceum. Ik lees nu al een tijdje blogs en ik vind het leuk om te zien hoe jullie allemaal bloggen en jullie gevoelens, vragen en ervaringen met anderen delen. Ik dacht dus: laat mij ook maar beginnen! waarom niet?!

Zoals jullie zien is dit mijn eerste blog. Ik ben helemaal nieuw in het bloggen dus als er een foutje in een blog is of als er andere opmerkingen zijn, hoor ik dat graag in de comments. Ik stel opbouwend kritiek op prijs, zo kan het allemaal alleen maar beter worden. 


Als er iets is waarover jullie graag willen dat ik moet schrijven, laat het dan weten:)

Ik zei ook al dat ik uit Suriname kom   (en ook daar woon), dus als er vragen zijn of als je wat wil weten over hier, laat het ook weten.
Alle foto's op deze blog zijn door mij zelf gemaakt (tenzij anders aangegeven) en ook de blogs reflecteren mij en mijn leven.
Onderwerpen zoals sport, lezen en  eten (lekker en gezond!) zullen jullie voorbij zien komen op mijn blog, en ook DIY's , reizen en reviews zullen er zijn. Of als iets me dwarszit, om het van me af te schrijven. Kortom, alles wat mij bezighoudt in het leven, daarom heet mijn blog ook mylifestyle-shii!

Ik hoop dat jullie wat aan mijn blog zullen hebben


Tot snel!
Xxx Shii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het superleuk als je een reactie achterlaat en ik neem dan ook heel snel een kijkje op jouw blog! Bedankt!❤